„Hullacsarnok ez, ahol se meghalni, se föltámadni nem tudnak a hullák”
(Ady: Nagy lopások bűne)

A brigád, amely imád:

2009. március 4., szerda

Határeset: "Úgy teszünk, mintha mosogatnánk...


...de valójában szeretkezünk". (House doktor)

Moarte ungurilor, azaz: dögöljetek meg magyarok - olvasható immár egy hete Kolozsvár egyik központi fekvésű épületének falán, közel Mátyás király szülőházához. A járókelőket valószínűleg csöppet sem zavarja az üzenet, hisz mindmáig senki sem tett feljelentést a rendfenntartó szerveknél, és senki sem vette magának a fáradtságot arra, hogy lepingálja a fajgyűlölő feliratot...

19 megjegyzés:

sat. írta...

Bezzeg, ha antiszemita fölirat lenne, már az amerikai szenátus is foglalkozott volna vele, nem számítva a legnagyobb tévétársaságokat és napilapokat,
s a tetteseket a zsidó titkosszolgálat már nemzetközi vagy izraeli bíróság elé állította volna.
Minek léptünk be az EU-ba, ha még nem pereltük be a román államot ezért?
Mire vannak a választott politikusok? Csak a luxusfizetések meg a szajré elosztása fontos nekik?
S mi? Vajon totálhiány már a civilkurázsi?
Ennyire rendszerfüggőkké váltunk?
Semminek sincs értelme?
Ennyire közönyösek vagyunk már a saját közösségünk sorsa iránt?
Csak a mindennapi moslék legyen meg?
Ennyire megalázhatnak, semmibe vehetnek már minket?
Tényleg halálra ítélt, döglődő nemzet vagyunk, akiktől mindent elvehetnek, verhetnek, legyilkolhatnak, kirabolhatnak, kisemmizhetnek?
Akkor pedig vessünk magunkra keresztet és ássuk el magunkat, hogy ne okozzunk több gondot, ne fárasszunk senkit, mert minek ugyebár ilyesmikkel törődni.

Do-Mi írta...

"Odaseneki !" Apróságokkal nem foglalkozunk ! Ez nem rasszizmus !
Ez nacionalsovinizmus ! A Kárpát medencében (lassa piroslapos földrajzi fogalom)soha nem volt rasszizmus ,nácizmus,fasizmus... kikérjük magunknak. Itt másfajta hideg Nemerék fújtak...fújnak !
És erre,lokálpatrióta bődületemben néha még büccke is voltam...vala...

Hunfalvy Délibáb:* írta...

Tavaly egy zsidó ellenes felirattal is büszkélkedett Kolozsvár...

s@só írta...

"szép város Kolozsvár,
majd ott lakunk a Szamosnál,
hol minden..."
Sose lesz már ennek vége? Sohasem?

sat. írta...

Igen, rajt a nyeten az a képecske is.
T'om, h. a múltba' Ti se maradtatok el, de bezzeg ma mienk a dicsőség: nálunk a folyamatosságon belül épp most sokkal nagyobbak, s államilag is támogatottak, szervezettek s kivitelezettek az ily uszítások s félelemkeltés. És se az izraeli hadsereg, se a NATO nem lép közbe, nem bombáz, nem száll meg, mer' Gyurcsánynak nincs egyebe csak adóssága. Idv s köszönet stb.

Do-Mi írta...

Igen de ők már rég lelécceltek...

Do-Mi írta...

Igaz 50 évre titkositva van a leléccelés körülménye...mondja egy izraeli nagypofa... meg a szászok eladésa is ennyi idöre van lakat alatt...mi meg végérvényesen...
Most olvastam egy izgis valamit : Az a román tábornok amelyik megnyitotta 30 km szélességben a frontot a Don kanyarban a szovjet csapatok elött, Sztálingrád ( Paulus) háta mögött... a háború után kivégeszték mert őméltósága vezette a jászvásári zsidóellenes progromot (20.200 halott zsidó !) annakidején.Nem ver az Isten bottal... még akkor sem ha nem zsidó .

s@só írta...

ez is:
Púpos vén banya: - mit viszek a hátamon?
Délceg királyfi: - vaskályha!
P.v.b.: - határeset, elfogadom
:)

Hunfalvy Délibáb:* írta...

Kösz, fiúk, a hozzászólásokat. Az én véleményem az, hogy ezt nekünk kellene megoldanunk, nem az amerikaiaknak, sem pedig Izraelnek. Utóbbiakat tisztelem, mert határozottan kiállnak a jogaik mellett. Példát vehetnénk róluk. Másfelől: a magyar zsidók csak gazdagították a kultúránkat és a hírnevünket (lásd: Nobel-díjasok). Ugyanez nem mondható el a szélhámos oláhokról és a hülye szlovákokról.
Persze nem beszélek a politikusokról meg a csalókról, mert azok nemzetiségtől és vallástól függetlenül szar alakok (sajnos nekünk, magyaroknak is megvannak a díszpéldányaik, én is ismerek ilyeneket, őket hívjuk nemzetárulónak; szerencsére nem a a summákolás, a sunyiskodás, a hátbatámadás a fő jellemvonásunk).

Egyetértek sat.-tal abban (is), hogy ez a mostanság hangsúlyt kapott rasszizmus nem öntermelődő, hanem generált: valamivel el kell terelniük, valamire át kell irányítaniuk a buta nép figyelmét a mocskos intézkedésekről, a valós tragédiákról.

House pedig csak azért került be a képbe, mert imádom és követem; syeretem, mert okos + valamiért most nagyon aktuálisnak találtam.

+ Fel kellett valahogy vezetnem ezt a kolozsvári thrillert.

sat. írta...

1etértek /mint mindig, bár a kölcsönös eszmei gazdagítás érdekibe nem ártna má' öszve is vesznünk)
s én es alkalmadzok hasonló megoldásokat, mégha nem követem is Házi dokit /de szimpatyák - női szemszögbül, az animám alapján tök. +értlek)
idv s minden jóut a közelgő apokalipszisig, hogy Bobkó Csabát idézzem Tara /kavicsos partja o'dalárul)

Hunfalvy Délibáb:* írta...

Nem tudom alávetni magamat a ránk erőszakolt társadalmi törvényekdnek. Nekem csak a szeretet szabhat határokat.

Do-Mi írta...

Nagyon nem szeretem a dokit.Olyan jó himmes ! Minden nőnek csorog a nyála...bezzeg én ?! Mindég háttérbeszorulok mikor az a k-va film megy. De utánna jobban szeret az asszony...másodszerep...
(Humor csatolva a postáshumorhóóó ! )

Hunfalvy Délibáb:* írta...

A doki tényleg jó pasi, de nem azért szeretjük elsősorban. Szeretjük, mert szeretjük. Mondtam már: okos és öntörvényű.

sat. írta...

ja
/- ah. a középső fijam szokja mondni. én az előbb le1xűsítém)

Do-Mi asszonyát is +értem.
+ nem köll mindig előtérbe tolakodni.
a főnököm, kit agyonütött egy tátrai szikla, azér' xette a csoportost, mer' abba' pihenni is lehete

Hunfalvy Délibáb:* írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Hunfalvy Délibáb:* írta...

Még mielőtt elfelejtem: kösz sat. az ajánlást, az ide-oda utaztató linkeket és a képet.

Do-Mi írta...

Na ezt jóóó +magyarázta...Majdnem olyan jól mint a Kösz fiúk... bekezdésüben...ahogy az eszmét futtatttya ...meg azt irja,hogy szerettttyük a dokit...igy fejedelmi tőbbesben...ja,nem mondtam : ma nincs fiús napom ! (Humor ugyanoda csatolva ! )
s@só.:...hogy erre én nem jöttem rá magamtól is ? Hóltig tanúl ...az ember !

Hunfalvy Délibáb:* írta...

A feleséged tudja, hogy van fiús napod is?

Do-Mi írta...

Az üzlet ajtóra ki volt irva a tegnap
"MA zárva vagyunk." ...ma megyek ...ugyanaz...mi a fene... ezeknek mindennep MA van ?
Elég nekem a fiaimmal : azok is már mindent jobban tudnak mint "énszerénységem"...meg az anyjukat is szeretik...úgyhogy még a próbálkozás lehetősége is ki van zárva...(Hogy ne legyünk komolyak ! )