„Hullacsarnok ez, ahol se meghalni, se föltámadni nem tudnak a hullák”
(Ady: Nagy lopások bűne)

A brigád, amely imád:

2012. január 5., csütörtök

Nem elég korán



De ugye nem téveszt össze senkivel? Most már, és nem is fog. Mert én a facebook-on is Gurzó K. Enikő vagyok, néha csak Gurzó Enikő, de ez lényegtelen, hajadon, gyermektelen, akit minden ismerős nő s férfi utál, főként a szókimondásom és a hosszú, erős lábaim miatt, bár megítélésük szerint nem vagyok több egy porszemnél, viszont jó a seggem és tenyérbe illő a mellem. Nem barátkozom nagy nevekkel, sőt, egyenesen ódzkodom a nagy nevektől, hogy messziről se kelljen kezet nyújtsanak felém, és elkerülendő, hogy utólag engem hibáztassanak bármiért is. Szóljon tehát, értesítsen e-mailben, ha ezek után még keresni kívánja a társaságomat. Megjegyzem, bajaira nem tudok gyógymódot, kiadóvállalatokkal sem szeretkezek, ám ha lazítani szeretne egyet, szívesen elviszem kirándulni. Arra kérem viszont, ne beszéljen túl sokáig, ne kívánjon általam féltékennyé tenni senkit, korán szoktam lefeküdni.

Nincsenek megjegyzések: