„Hullacsarnok ez, ahol se meghalni, se föltámadni nem tudnak a hullák”
(Ady: Nagy lopások bűne)

A brigád, amely imád:

2012. április 21., szombat

Folytatások

Hogy kicsit növeljem a feszültséget és a jelentőségemet: folytatom az immár két éve érlelt családregényem hetedik fejezetét, igaz, előbb kitettem a pontot az utolsó mondat végére, de már megöltem a soraimban öt főt, a másodszereplőt öngyilkosságba kergettem, Ferencet államcsíny gyanújával bepereltettem, a pillangónak letörettem a bal szárnyát, Wechelman Terézia kénytelen volt bezárni miattam a vegyeskereskedését, Ilonával pedig végre kipakoltattam az asztalfiók tartalmát, hogy felfedje Mihály titkát. De most le is állítom az ujjaimat, nehogy valaki hirtelen felindulásból lenyúlja az alapsztorit. Kívánjatok nekem inkább jó és gyors munkát. Köszi!

Nincsenek megjegyzések: