„Hullacsarnok ez, ahol se meghalni, se föltámadni nem tudnak a hullák”
(Ady: Nagy lopások bűne)

A brigád, amely imád:

2012. augusztus 25., szombat

Magyar-magyar párbeszéd

Kedd
- Helló!
- Helló!
- Hallottam, hogy nálatok medvék járnak az utcán.
- Hol hallottad?
- Láttam a tévében.
- Rosszul láttad. Nálunk csak ravasz rókák és éhes oroszlánok járnak az utcákon.
- Tényleg?
Nem hitte el.

Szerda
- Helló!
- Helló!
- Te honnan jöttél?
- Temesvárról.
- Olyan messziről?
- Mondom, Temesvárról, nem Izlandról.
- Ja. S hány órát utazol?
- Kettő, kettő és felet. De 2014-ben, miután átadják a Makó-Temesvár autópálya-szakaszt, hamarabb fogok hazaérni gyalog, mint vonattal.
- Tényleg?
Láttam, hogy nem hiszi el.

Csütörtök
- Helló!
- Helló!
- Mennyi nálatok egy kiló cukor?
- Miért?
- Olvastam, hogy a Székelyföldön olcsóbb, mint nálunk.
- Én is olvastam.
- És igaz?
- Honnan tudjam, nem én vagyok a Székelyföld, ritkán találkozom vele, tízévente egyszer.
- Tényleg?
Láttam, hogy nem hiszi el.

Péntek
- Helló!
- Helló!
- Hallottad, hogy Horvátországban fogunk nyaralni?
- Nem hallottam, de tudtam.
- Ki mondta?
- Te.
- Tényleg?
Láttam, hogy ezt sem hitte el. 
Én meg azt nem hiszem el, hogy még saját magára sem figyel oda.


2 megjegyzés:

anyus írta...

Gyalogolni fogsz az autópályán?? Veszélyes. És tilos. És fárasztó. Meg egészségtelen is.

Hunfalvy Délibáb:* írta...

:))) Tiszacipőben? Ne viccelődjék, kérem!